divendres, 16 de març del 2018

Experiències al Cros de la Pobla de Claramunt


El Quim Miquel ens explica: 



M’ha agradat fer el servei comunitari del cross de la Pobla . Vaig trobar divertit i interessant apuntar-me a aquest servei, ja que a mi m’agrada molt l’esport, i especialment córrer. Ha sigut una bona experiència treballar en aquest servei.

(...)  He trobat que és un estil de treballar diferent al que estem acostumats a l'institut i m’ha agradat més perquè l’he trobat molt pràctic i crec que aprens més fent aquest treball que en algunes de les assignatures de l'institut.

Crec que vaig fer bé de triar el cross escolar, ja que a mi m’agraden molt els esports i era el treball on  m’hi veia més reflectit.

(...) M’ha agradat molt la experiència i tornaria a repetir més vegades. M’ha encantat veure els nens fer el que més m’agrada: córrer. Jo estava allà quiet donant indicacions i animant els nens i m’entraven moltes ganes de córrer i dir que guai tot. Estar allà em donava tranquilitat i em sentia en el meu terreny i en la meva terra, veure tants i tants nens corrents com bojos sense cansar-se i sense donar-se per vençuts va ser increïble, em va fer pujar un munt l’autoestima.

I la Judit Montano: 

La segona tarda van anar directament al lloc os es faria el recorregut, ens el van explicar i vam començar a muntar el circuit, quan vam acabar ens van explicar el que hauríem de fer cadascun al dia següent que ja  era el dia del Cros. Ens vam riure molt amb els tutors del centre .




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada