dilluns, 6 de maig del 2019

Experiències a la Llar d'Infants de Vallbona d'Anoia


L'Aroa Macarro ens explica:

(...) Avui ha sigut el primer dia estava molt nerviosa, però  les professores m'han acollit molt bé

(...) Vaig arribar i vaig començar a jugar amb els nens, més tard els  vaig donar el berenar.

(...) Va ser el primer dia que vam sortir al pati. M’ho vaig passar d'allò mes bé!

(...) M'ha agradat molt fer aquest servei comunitari, jo penso que vaig triar bé agafant la Llar d'infants ,perquè m'encanten els nens petits.

La Iolanda Giménez ens explica:

(...) El primer dia que vaig anar vaig estar vergonyosa perquè no sabia què havia de fer

(...) El segon dia els nens ja  jugaven  amb mi i jo amb ells

(...)  M’ha agradat estar tots els dilluns amb els petits, hauria de ser més dies (...) he estat  ben contenta d'estar allà, m’agradaria tornar a repetir-ho

La Kathia Aguilar ens explica:

(...) Avui era el primer dia i realment estava nerviosa ja que ho volia fer bé, quan he arribat les professores m'han presentat els nens els quals han sigut molt bonics (...)  L´hora i mitja se m'ha passat molt ràpid i he gaudit moltissim.

(...) Ja és el segon dia i realment m'ho passo molt bé. Com l'altre dia hem jugat i els he donat el berenar (...)  he notat que els nens petits et donen moltissim amor i et fan desconnectar del món durant un rato i això m'ha agradat moltíssim

(...) Avui quan he arribat he llevat els nens petits que estaven dormint i els he ajudat a posar les sabates, hi ha un nen petit de quasi un any que m'ha agafat molt afecte i sempre vol estar amb mi

(...) Avui quan he arribat un nen s'ha llençat a abraçarme i realment m'ha encantat ja que no m'ho esperava. Hi ha una nena que sempre es porta bastant malament però jo li he agafat afecte perquè sé que està trista per alguna raó... aleshores jo la faig feliç.

(...) Avui quan he arribat he jugat amb els que estaven desperts i per primer cop se m'ha acostat un nen que  té molta vergonya i m'he sentit molt bé ja que he notat com els nens van agafant confiança amb mi. També hi ha una nena la qual em recorda físicament molt a la meva cosina i em sento tan bé ! de veritat  que no m'esperava agafar tan afecte a  aquests nens.

(...) Avui hem estat jugant i les professores han posat música i els nens m'han ensenyat un ball, també m'han portat una capsa amb moltes capses dins, i dins de cada una d'elles hi havia un peluix el qual sempre tenia una cançó infantil.  M'he sentit molt bé ja que tenia nens aasseguts  sobre meu i jugant amb mi.

(...) Avui era l'últim dia i els nens i jo hem sortit al pati a jugar amb la sorra i amb els cotxets. Avui hi havia un nen que tothom diu que es porta malament. Lhe agafat i he parlat amb ell i al final m'ha donat un petó a la galta i la resta de nens ha jugat amb mi i quan me n'he anat m'han dit adeu. Realment els trobaré a faltar i molt!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada