diumenge, 25 de febrer del 2018

Experiències al servei Informàtica de Vallbona


El Ricard Palomas ens explica:

(...) El primer dia estava amb la senyora Maria, i la Maria estava clar que necessitava ajuda amb el seu mòbil perquè era nou i no sabia gaire com utilitzar-lo. Vaig ser jo l'encarregat de estar amb ella aquell dia, per sort és el que se'm dóna bé. Em va començar a explicar els dubtes que tenia i de cada eina com per exemple la càmera que no sabia com funcionava, el flash , la càmera frontal....Desprès d'uns intents ja ho començava a dominar.

(...) Em va demanar com passar fotografies per watsapp i també estava interessada amb els horaris de bus...Va aprendre a descarregar-los i a desar-los en una carpeta. 

(...) Tenia més dubtes però no ens va donar temps de resoldre'ls   i vaig pensar en fer-ho el dia següent. Li vaig posar deures perquè repasés el que havíem  fet a classe i va marxar bastant contenta, amb ganes de tornar.

(...) Avui també em poso amb la senyora Maria i em demana que vol instalar-se l'Instagram  (...) Un cop creat el compte  li explico les funcions de l'Instagram (...) 

(...) L'Eva Sola ens va portar una caixa de  galetes... ningú en menjava, només una dona que es diu "Toñi" la Maria i jo i la Maria va dir que si ho arribava a saber portava l'ampolla de cava!... ens vam fer un  fart de riure.


L'Alex Aboganem ens explica:

(...) Una de les coses que m’ha agradat ha sigut el treball comunitari trobo que ajudar la gent en la mesura del possible és una cosa molt bona  i molt constructiva.  Mai no se sap quan necessitaràs l’ajuda d’algú i trobo que ajudant les altres persones fa que la comunitat es torni més forta 



El Joan García ens explica:

(...) Avui, durant el servei comunitari, he ajudat a la dona de l’anterior dia a convertir els fitxers de vídeo que descarrega en fitxers d’àudio, doncs el seu objectiu de descàrrega era poder reproduir-los al cotxe, i aquest no podia fer-ho. Li he ensenyat una pàgina web de conversió de fitxers que li permet dur a terme aquesta operació. Ella ha seguit apuntant-se instruccions per realitzar les tasques apreses sense marge d’error; però avui ha començat a prendre apunts des de l’inici, la qual cosa és un bon indici de autoconsciència sobre les seves capacitats. Al final de la jornada, ha estat capaç de transformar les fitxers mp4 en mp3 per poder escoltar-los al cotxe, que, segons el que he estat capaç de deduir, té un lector de CDs incapaç de llegir l’anterior format. He acabat el servei d’avui deu minuts abans perquè ella havia de afanyar-se a tornar a casa per qüestions personals. Abans d’anar-se’n però, m’ha expressat la seva voluntat de intentar-ho a casa amb els nous passos afegits. Això també és un bon indici, doncs vol dir que està motivada per continuar amb el taller.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada