dilluns, 25 de febrer del 2019

Experiències al Menjador escolar Les Oliveres 2018-2019


El Miguel Martin ens explica:

(...) Aquest va ser el primer dia de servei comunitari. Vaig arribar una mica més aviat del previst, mentre que la Saray ja havia arribat uns minuts abans. Vaig parlar amb la monitora del menjador sobre què hauria de fer allà a l’escola i em va explicar que bàsicament hauria de jugar amb els nens i proposar-los jocs fins  l’hora de marxar. Aquell dia només hi havia 3 nens, i no vam poder fer molt, però vam jugar a futbol, a "l’escondite" i a uns jocs de taula que tenien en el centre. Va ser divertit jugar amb els nens, malgrat els pocs que hi havia.


(...) Aquest dia també vaig arribar una mica d’hora, i com que jo no havia portat menjar, la monitora em va donar dues peres. Aquesta vegada hi havia 5 nens, no és molt més del que hi havia abans, però amb aquest nombre de nens ens ho vam passar millor que l’anterior dijous, ja que vam poder fer més activitats. Vam jugar una mica a futbol, després al “come cocos”, "l’escondite", a un joc que van proposar els nens anomenat “el poble” i finalment vam acabar jugant tots a un joc de taula.

(...) Avui he anat el dimecres a canvi de dijous, ja que les monitores van dir que aquest dia hi havia més nens. Aquesta vegada,  havia uns 12 nens, i ha sigut més divertit i més dinàmic que els altres dies, al tenir més nens de diferents edats doncs he pogut fer més activitats. Hem jugat majoritàriament a "l’escondite" ja que els nens em diuen que és el seu joc preferit.

El Sergio Morales ens explica:


Como cada viernes vengo al colegio a jugar con lo niños pero antes de eso como y luego salgo al patio para jugar con ellos. Hoy hemos jugado con la pelota de basquet al "cao", luego al "pilla pilla", y al final un buen rato al escondite... (...)

La Saray Otero ens explica:

(...)  Vam estar jugant, improvisant una mica, va estar bé, vam riure i tot
(...) Una nena es va punxar amb un pal, la vaig curar i em va fer un petó
(...) Vam jugar a jocs de taula, ens vam explicar una mica el cap de setmana i un nen em va dir que volia que hi anés més dies
(...) En general m'ha agradat i m'ha fet sentir bé
 

L'Iker  García ens explica:

(...) He dinat amb els nens i després hem sortit a jugar. Avui hem fet alguna cosa  diferent ja que era carnestoltes: hem jugat al "bote bote" i després "al escondite" tota l’estona ja que érem molts i el pati era gran . S’ho han passat molt bé .

(...) Avui eran 5 nens i no hem pogut fer moltes coses hem jugat primer al telèfon, després al mocador i per acabar els  he deixat temps lliure, tenia un joc inventat nou però ja que érem pocs ho he deixat per al proper divendres .

(...) Avui érem més nens del normal,  així que he aprofitat per jugar al joc que tenia preparat. Als nens els  ha agradat molt,  han estat tota l’estona volent jugar al mateix! 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada