La Clàudia García ens explica:
(...) Avui ha sigut l’últim dia que hem tingui el primer grup . Al començar la classe, els hem dit que si avui es portaven bé, a l’acabar la classe els donaríem una sorpresa que els hi teníem preparada. La tarda ha passat tranquil·la, i en un moment donat els hem dit que ens havíem de fer una foto, i una nena a la que li he agafat bastant carinyo m’ha dit que volia estar amb mi a la foto, i li he dit que sí. A les 16:20, ens hem fet la foto tots junts i els hem dit que fessin “fila índia” si volien la sorpresa. Quan estaven calmats hem tret unes llaminadures que els hi hem comprat a cada un i se les han menjat feliços. Abans de marxar els hem fet prometre que no dirien res als altres grups que no havíem tingut, per no arruïnar la sorpresa, i ens han dit que han estat molt contents amb nosaltres i que s’ho han passat molt bé (...)
L’Adrià Peña ens explica:
(...) El primer dia vam anar a les classes que ens havien tocat, és a dir les classes de cicle superior a l’entrar a la classe de sisè vam saludar l’Alba perquè vam anar amb ella a primer . Ja la coneixíem perquè era la Nostra antiga professora. Van estar uns 5 min parlant sobre com anava tot i després d'això ens va presentar a tota la classe. Seguidament vam anar a l’aula de cinquè ens va presentar a la professora que es diu Tina i després ens vam presentar als alumnes. Després de les presentacions l’Alba ens va portar a la seva classe i la vam ajudar a fer un projecte del Joan Brossa (...)
L’Iman ens explica:
(...) Aquest va ser l'últim dia amb els primers grups, el grup que m’ha tocat avui ha sigut el millor comparat amb els altres dos, és molt més tranquil. Hem treballat les mateixes activitats que els altres dies, amb l’ordinador. Quan va acabar l’hora, ens vam fer un foto amb ells i els vam donar la sorpresa que els hi vam prometre. Vam fer un discurs molt maco i ens vam acomiadar (...)
El Josep Borràs ens explica:
(...) El primer dia va anar perfecte, els nens i les professores ens van rebre com si estiguéssim a casa nostra, sempre és bonic tornar a la nostra infància. Els nens de sisè estaven fent un treball de Joan Brossa, necessitaven diferents colors de plastidecors i una pistola de silicona per adjuntar-los. Després d’això els desférem tots amb un assecador perquè quedés un mural molt bonic. Jo i l’Àdria vam ajudar en tot aquest procés , ajudant per exemple a triar els colors adequats i anant-los a buscar per les diferents aules (...)
l'Àlex Navarro ens explica:
(...) Arribem a l'escola i les tutores de 5è i 6è ens presenten al primer grup que tindrem les pròximes 3 setmanes, ens passem l'hora parlant amb les tutores i determinant qui és farà càrrec de cada activitat. Les classes consistirán en dividir les 2 classes de 5è i 6è en 3 grups, cada grup serà dividit en 3 petits grups i cada grup farà una activitat determinada (ex: Grup 1: sumes/ Grup 2: Restes), cada grup rota cada 3 setmanes. Jo seré l’encarregat de l’activitat del perìmetre. Em sento responsable i amb ganes de conèixer als alumnes.
(...) Arribem i comencem la classe amb el nostre grup designat, el meu el formen 2 nois i 1 noia, tots molt llestos i atents a les meves explicacions, a l’hora de fer els exercicis no tenen problemes i assoleixen perfectament tots els problemes. Un dels nois és molt amable amb mi, sempre em pregunta les coses molt educadament.
(...) A l'arribar a l’escola, passem a recollir els nostres grups i els portem a la biblioteca, on es farà la classe. El grup que em toca aquesta setmana no és tan bo com l’anterior, pero acaben per entendre el que els explico i poden acabar els exercicis a temps. Els nois son molt xerraires i parlen de punta a punta de la classe, igual que les noies, però aquestes estan una mica més per la feina.
La Bruna Martínez ens explica:
(...) Avui hem mirat un curt que es diu “Cuerdas”, jo i un parell de nens ja l’havíem vist, però la majoria no l’havien vist mai. Després de veure el curt s’han ajuntat per parelles i han començat a fer una fitxa sobre el curt.
M’he sentit molt a gust amb les mestres ja que eren molt maques i m’han inclòs des del primer moment i m’ha agradat que els nens em preguntessin coses sobre la fitxa a mi també.
(...) Avui els nens m’han preguntat que per què no vaig venir la setmana passada i els he explicat el motiu, es veu que el dia que no vaig venir van fer les presentacions de teatre i que va sortir molt bé.
(...) Avui han acabat les fitxes del curt de la setmana passada, cada grup ha llegit per tota la classe les seves respostes. Avui les mestres han posat un altre curt que es diu “El Cazo” i després els nens han fet una fitxa en grups de 4, no els-hi ha donat temps a acabar. M’ha agradat molt veure el punt de vista de cada nen, algunes opinions eren molt interessants i algunes m’han fet veure amb altres ulls certes situacions…
(...) Avui no hem fet gran cosa, hem estat llegint durant tota l’hora l’obra de teatre que interpretaran en uns mesos, cada dia m’agrada més estar allà, tots són molt amables amb mi i estic encantada d’ajudar en tot el que puc.
(...) Hoy hemos seguido con la evaluación a los alumnos, en la cual tenían que leer mientras los cronometrábamos. Al final de la clase, hemos acompañado a los alumnos a tirar la basura, ya que tienen que salir fuera de la escuela y es mejor que vayan acompañados. Hoy ha sido un día tranquilo, me lo he pasado muy bien, y con Núria como compañera es genial.
(...) Hoy los alumnos estaban aprendiendo a utilizar el compás, por lo cual la actividad de hoy era hacer un dibujo con circunferencias. La actividad ha sido muy chula y les hemos ayudado en todo momento. Hemos intentado adivinar el enigma semanal, pero no hemos podido. Hoy me ha gustado el día, hemos podido interactuar con los niños bastante.
(...) Hoy los alumnos tenían que dibujar las diferentes caras de un prisma, en una caja tenían diferentes primas con diferentes formas y tamaños, y tenían que ir dibujando sus caras. Les hemos ayudado ya que a algunos les costaba encontrar las caras y dibujarlas. Ha estado muy bien la actividad, y un día más salgo satisfecha de la clase que me ha tocado.
(...) Hoy los alumnos tenían que preparar la portada del álbum trimestral, cuando llegamos estaban haciendo el fondo. Xavi nos ha pedido que buscáramos un sitio con un fondo neutro donde les pudiéramos hacer unas fotos para luego imprimir éstas y ponerlas en la portada. Eso hemos hecho y nos ha salido muy bien. Luego le he enviado las fotos. Hoy creo que ha sido uno de los mejores días que hemos tenido, me lo he pasado muy bien con mi compañera Núria y se nota que los niños ya nos tienen más confianza.
(...) Va ser l’últim dia que vam fer allò dels poemes ja que havien de començar a fer els cartells per anunciar els recitals que faran. Al principi no m’agradava molt perquè sempre fèiem el mateix però un cop ja has agafat més confiança amb els nens i ells amb tu, és molt més divertit i agradable.
(...) Els nens continuaven amb les invitacions i la professora ens va demanar d'enganxar i retallar unes lletres amb cartró. Avui també m’ho he passat molt bé però amb pena perquè només queda un dia i encara que al principi no tenia moltes ganes per començar ara m’ho passo molt bé amb els nens.
(...) El primer dia, avui, quan hem arribat (la Lui i jo) el professor ens ha explicat una mica el que farem durant el dies de servei comunitari i alguns dels objectius. Com tornaven de vacances de Nadal, les nenes i els nens han portat les seves joguines i hem estat jugant amb ells. Estava una mica nerviosa al principi ja que, no sabia com aniria pero ha anat bé.
(...) Avui els alumnes havien de fer un dibuix on hi havien d'incloure una o vàries circumferències
La Lui Castaño ens explica:
(...) Hoy ha sido nuestro primer día de servicio comunitario. Cuando hemos llegado, Xavi (el tutor de 4o) nos ha explicado cómo le ayudaremos y cuáles son algunos objetivos. Nos hemos presentado delante de la clase. Hoy los niños han traído los juguetes que papá Noel o los reyes les han traído, y han estado jugando toda la clase con ellos, se lo han pasado muy bien. Nosotros también hemos jugado con ellos. Me lo he pasado muy bien, personalmente ya los conocía, porque van a la clase de mi hermano pequeño, he estado cómoda y ha habido respeto en todo momento.
(...) Hoy hemos seguido con la evaluación a los alumnos, en la cual tenían que leer mientras los cronometrábamos. Al final de la clase, hemos acompañado a los alumnos a tirar la basura, ya que tienen que salir fuera de la escuela y es mejor que vayan acompañados. Hoy ha sido un día tranquilo, me lo he pasado muy bien, y con Núria como compañera es genial.
(...) Hoy los alumnos estaban aprendiendo a utilizar el compás, por lo cual la actividad de hoy era hacer un dibujo con circunferencias. La actividad ha sido muy chula y les hemos ayudado en todo momento. Hemos intentado adivinar el enigma semanal, pero no hemos podido. Hoy me ha gustado el día, hemos podido interactuar con los niños bastante.
(...) Hoy los alumnos tenían que dibujar las diferentes caras de un prisma, en una caja tenían diferentes primas con diferentes formas y tamaños, y tenían que ir dibujando sus caras. Les hemos ayudado ya que a algunos les costaba encontrar las caras y dibujarlas. Ha estado muy bien la actividad, y un día más salgo satisfecha de la clase que me ha tocado.
(...) Hoy los alumnos tenían que preparar la portada del álbum trimestral, cuando llegamos estaban haciendo el fondo. Xavi nos ha pedido que buscáramos un sitio con un fondo neutro donde les pudiéramos hacer unas fotos para luego imprimir éstas y ponerlas en la portada. Eso hemos hecho y nos ha salido muy bien. Luego le he enviado las fotos. Hoy creo que ha sido uno de los mejores días que hemos tenido, me lo he pasado muy bien con mi compañera Núria y se nota que los niños ya nos tienen más confianza.
La Martina Cervera ens explica:
(...) Va ser l’últim dia que vam fer allò dels poemes ja que havien de començar a fer els cartells per anunciar els recitals que faran. Al principi no m’agradava molt perquè sempre fèiem el mateix però un cop ja has agafat més confiança amb els nens i ells amb tu, és molt més divertit i agradable.
(...) Els nens continuaven amb les invitacions i la professora ens va demanar d'enganxar i retallar unes lletres amb cartró. Avui també m’ho he passat molt bé però amb pena perquè només queda un dia i encara que al principi no tenia moltes ganes per començar ara m’ho passo molt bé amb els nens.
La Núria Campillos ens explica:
(...) El primer dia, avui, quan hem arribat (la Lui i jo) el professor ens ha explicat una mica el que farem durant el dies de servei comunitari i alguns dels objectius. Com tornaven de vacances de Nadal, les nenes i els nens han portat les seves joguines i hem estat jugant amb ells. Estava una mica nerviosa al principi ja que, no sabia com aniria pero ha anat bé.
(...) Avui els alumnes havien de fer un dibuix on hi havien d'incloure una o vàries circumferències
fetes amb el compàs (ja que estan aprenent a utilitzar-lo). Hem estat ajudant-los a utilitzar el compàs, els hi hem donat idees a l'hora d'incloure les circumferències i també els hem ajudat a pintar algun dibuix. Al final de la classe hem estat intentant resoldre l'enigma setmanal que tenen en al passadís però no hem pogut esbrinar-lo.Avui ha estat divertit i entretingut, m’hi he sentit còmoda. Estic contenta d'haver pogut ajudar-los.
(...)Avui els nens i nenes havien de preparar la portada de l’àlbum trimestral. Mentre preparaven la portada amb aquarel·les nosaltres hem buscat per l’escola una paret llisa perquè havíem de fer a cada alumne una foto. Hem trobat a l’entrada de l’edifici una paret al costat de la porta, hem anat cridant els alumnes un per un i els hem fet fotos. Després la Lui li ha passat les fotos al Xavi. Avui m’ho he passat molt bé.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada